MARINSOLDATA – shottar eskapism like there's no tomorrow

Min lilla kissemiss

leave a comment »

Min unge har slutat käka! Han har käkat hur bra som helst innan men nu är det i princip bara banan han vill ha… SÅ FRUSTRERANDE *luftpullar*. Tom på hunddagiset reagerar dom med att han numera bara äter lite grus… Vad ska vi göra? Det började för någon vecka sedan. Han skriker sig helt jävla blå när han måste sitta vid matbordet och får han stå vid muggen så går det lite bättre (snälla döm mig (inte)), men det fungerar ju inte på hunddagiset. Han har dessutom kommit in i någon sorts afasi (sover apdåligt, bråkar om ALLT) – han blir 2 i juni. Kan det vara 2 årsafasin som kommit? Blir crazy här hemma och så jäkla orolig när han knappt äter. Känns som det måste ha ett samband.

Snälla mammisar, blir det bättre? Kommer han återgå till sitt matglada jag? 😔

Många av er har skrivit till mig och undrat hur det går med mitt strålningsbantande, skriver mer om det senare kära vänner. ❤
1400684_1sorgliga Dati

Written by marinsoldata

27 mars, 2019 den 15:02

Publicerat i Uncategorized

Lämna en kommentar