MARINSOLDATA – shottar eskapism like there's no tomorrow

Mitt facebook-liv

leave a comment »

Jag vill prata med er om nätmobbning. Mobbning är i mina ögon (aldrig) okej, varken i verkligheten eller på nätet. Det är inte ok om du är vuxen, det är inte ok om du är barn/bebis! Här nyligen blev jag utsluten ur en facebookgrupp, det är i mitt tycke mobbning av mig som person! Vad var mitt brott!? Jag raderade lite inlägg här och där, det är inte olagligt i lagboken!

Jag har nu skapat en egen skön grupp, helt utan era jävla töntiga regler. Min grupp är utan regler, bara sunt förnuft gäller. I min grupp får man inte skriva elaka saker om mig, man måste hålla god ton. Förutom det, inga jävla regler.

Glöm aldrig, dålig stämning är ingen skön feeling. 🙂

Just det, min fb-grupp heter marinsolda såklart, mamis gone wild.

Written by marinsoldata

20 mars, 2019 den 14:26

Publicerat i Uncategorized

Lämna en kommentar