MARINSOLDATA – shottar eskapism like there's no tomorrow

Jävla Stadsmissionen!

leave a comment »

Du L I S A på stadsmissionen vilket jävla skämt till personal du är. Du är den vidrigaste jag mött i hela min shopping historia!

Man besöker affären och hittar en småbyxa man vill köpa dock är den ej prismärkt, man går artigt fram till kassan och ber om ett pris du sätter ett överpris vilket jag insåg direkt. Jag gick då ner till dem otroligt trevliga herrarna/grabbarma jag brukar få hjälp av då jag handlar hos er varje tisdag och torsdag och mina gula grejer! Nåväl dom två sätter ett rimligt pris! LYSSNA och läs! 2 av eran personal!!!!! *flippar ur*

Du kan inte ens föra en diskussion utan påstår att du ansvarar för hela stället Hahahahaha du ansvarar knappt för kassan! För dessa två herrar förklarade att hon som har hand om småbyxor och textilier ej var där idag!!!!

Penga kåt är du… Istället för att bara inte sälja småbyxan för deras satta pris och hjälpa fattiga för det är väl det ni står för skänker pengar till välgörenhet???? Så väljer du och din andra värdelösa kvinnliga kollega att helt plötsligt inte sälja den!! Fy fan va vidrig du är L I S A! Jag kunde ha hjälp någon dit pengarna går om jag hade fått köpa småbyxan! Men nä du ville bara visa dig lite matcho!

Hatar såna butiker när man bara vill va snäll och hjälpa dom med mina pengar, grrr.

25026276_145983926120871_2175891485113712640_n

älskar småbyxor /Dati

Written by marinsoldata

19 mars, 2019 den 15:53

Publicerat i Uncategorized

Lämna en kommentar