MARINSOLDATA – shottar eskapism like there's no tomorrow

Min psykiska hälsa/ohälsa!

leave a comment »

Det var en läsare som hörde av sig och frågade om jag behövde hjälp!? Att jag skrivit för många inlägg den senaste tiden och att det på något sätt skulle vittna om att jag var påväg in i ett maniskt skov!!?

JAG TYCKER INTE ATT JAG SKRIVIT NÅGONSTAN ATT JAG MÅR DÅLIGT? Öh var har jag skrivit att jag mår dåligt? Så för att jag skriver ofta så mår jag dåligt, fy va dåligt argument!!!?

Jag är jättebra nu om det intresserar dig? Hur mår du själv när du sitter där och räknar bloggposter? *bubblar av hat*

Jag är nybliven kattmamma för 5te gången och hemmaförälder ledig i min lilla lägenhet med alla missar rännandes kring benen och en fantastisk fin karl som föder upp hästar 24-7!!!

Jag har inga recept på några deprimerade mediciner eller annat trassligt på menyn så nej du JAG MÅR SUPER!!!!!! Frågor på det?

Har ni tänkt på det där med namnmössorna på 80talet? Hade du någon HAHAHA så jävla crazy på den tidenimages-1

Written by marinsoldata

11 mars, 2019 den 14:12

Publicerat i Uncategorized

Lämna en kommentar